Det är över nu!

Hade en muchos trevlig helg bestående av shopping med Kathrine, grillning med Martin och Tilda, släktträff och en hel del plugg. I går lämnade jag in de sista uppsatserna, redovisade och skrev prov för sista gången på Europaskolan. Så nu är allt plugg klaaart :D trodde aldrig jag skulle klara det. But I did och med bra betyg såhär på slutet också. Helt otroligt!

Nu sitter jag med bordsplaceringen inför balen på fredag. Ska bli så kul :D
har också gått igenom allt mumsigt jag kommer ha på min student-mottagning (OM EN VECKA HERREGUD!) och skrivit en låång inköpslista ;)
Nu ska jag kolla på cougar town, bästa serien!


Ännu en bild från skivan :) Jag och Linis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0