Balen

Igår var en av bästa kvällarna i mitt liv! Det var vår studentbal
och allting var verkligen fantatiskt, från början till slut. Aldrig känt mig
så vacker tidigare. Älskar klänningen och älskar min fina uppsättning!
Alla var så vackra och kvällen blev verkligen superlyckad. Vi började
med champange hemma hos mig med Martin, Louise, Kathrine och
Jesper. Sen åkte vi till slottet, fotade och skålade i champange innan
det var dags för en jättegod middag. Efter middagen gick vi ut en stund
och vandrade runt slottet innan det var dags för vals. Verkligen kul att
så många dansade! Efter två valser åkte lärarna hem och det blev party!
Dansade i flera timmar innan det blev dags att åka hem. Väl hemma
roade jag och Andreas oss åt att plocka ur de 200 hårnålar som höll
upp min vackra frisyr, det tog ett tag ska jag säga haha ;)

Är otroligt nöjd och stolt över att ha fixat den här balen och hoppas
att alla hade lika trevligt som jag hade! Och speciellt tack till min
stiliga, vackra och supersnygga kavaljer.  Jag älskar dig
 
Har massa biler på systemkameran som jag ska ladda upp på fb sen,
de här har jag snott från Kathrine så länge.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

FIIIIIIIIINA NI ÄR!

2010-05-29 @ 22:52:51
URL: http://mthilda.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ni är verkligen hur fina som helst, och va roligt att kvällen blev så lyckad!! <3

2010-05-30 @ 16:24:26
URL: http://havik.blogg.se/
Postat av: Anonym

upppdate!!!

2010-06-08 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0