Min student 01-06-2010

Nej jag har inte dött.. men min dator har typ så jag har inte kunnat blogga på ett tag. För drygt en vecka sen tog jag studenten. Bästa dagen i mitt liv! Började med jättegod frukost som bästa mamma gått upp och lagat. Sen champagnefrukost hos Gustav innan vi begav oss till skolan. Där fick vi battla med andra fö-klassen i ett spex som tvåorna fixade. Därefter var det dags för studentlunchen på Rogge. Först fördrink upp på taget där vi stod och sjöng ut studentsången för Strängnäs. Efter lunchen gick vi sjungandes och skrikandes tillbaka till skolan och upp till de klassrum vi skulle vara. Där fick vi skrika ut vår glädje genom fönstret innan var dags att äntligen springa ut ur skolan for good. Träffade alla släktingar och vänner som gratulerade och sen var det dags för studentmarsch genom staden och sedan flakåkning. Bland det roligaste jag gjort, helt sjukt :D stod upp genom takluckan på vägen hem från skolan och togs hemma emot av släkt och vänner. Hade en jättetrevlig mottagning och fick så många fina presenter! Efter mottagningen skjutsade mami mig och Kathrine hem till Zoë där världens bästa studentfest ägde rum ända in på småtimmarna. Inte varje natt man står och grillar korv kl. 03 till 200 glada studenter och deras vänner ;) Kom hem runt 04 och då var sängen väldigt lockande efter att ha varit upp i 22 underbart roliga och grymma timmar. Tack till alla som gjorde min studentdag till den bästa!! :D


Superfin bild som Felicia tog :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du var (är) så FIN!!! :D <3

Och imorgon är det MIN TUUUUUR :D:D:D:D

2010-06-09 @ 18:18:08
URL: http://havik.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hahaha, när jag tar studenten är du verkligen gammal! HIhihi, hoppas du inte är så gammal att du tittar på vårt flak och säger, ska du verkligen åka Mathilda, tänk om du ramlar av! <3

2010-06-10 @ 11:07:55
URL: http://mthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0