Color guard

Jag vet att min uppdatering suger. Bortförklarar mig med att min dator ligger i koma för tillfället och att jag inte varit hemma sen studenten typ.. Mellan den 14 - 24 juni var jag bosatt i gympahallen på campus för 10 dagars camp med drum corps inför VM i USA i augusti. Var rätt negativt inställd i början men fy fan vad kul jag hade! Vi blev som en stor familj allihop och det är till och med så att jag längtar till nästa camp. För att inte tala om USA-resan. Herregud vad kul det ska bli! Extra kul var det att träffa sötaste Cristin som jag inte träffat på ett år :D nu är strängnäs color guard tightare och bättre än någonsin ♥

I tisdags åkte vi till sthlm för att inhandla träningkläder som vi ska trycka vår logga på samt de kläder vi ska uppträda i (guldshorts ;)) självklart blev det en hel del annan shopping också, bl.a inför resan på lördag :D fick också ett hjärta till mitt tomas sabo-armband av tjejorna :D tack tack tack!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Love you! <3

2010-07-11 @ 17:49:30
URL: http://havik.blogg.se/
Postat av: lucke

Dagens fråga: Är sången hallelujah uttjatad för dig? :)

2010-07-11 @ 18:02:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0