Vill ha!

Jag kikade just in på mitt konto och fick en chock,
köpte jag ovanligt många/dyra julklappar i år???!
Har inte haft såhär lite pengar sen jag vet när..

Anledningen till att jag kikade in på kontot var just för
att jag satt och drömde om en massa grejer jag vill ha!
Men det verkar ju bara vara att glömma.....?!

Jag vill ha en klocka
Jag vill ha ett smyckesträd
Jag vill ha en snygg kalender
Jag vill ha glasögon (inte synfel)

För att inte tala om ca. 20% av hela H&M's nya vårsortiment!
Nejmen om man kanske skulle ta och printa några CV'n då, heeeh??

Kommentarer
Postat av: jessica

Guuuud vilken fin klocka !!!

Postat av: Johanna

Jessica: Visst var den? :O Blev helt kär!

2010-01-18 @ 21:36:14
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag med. Vart hittar man denna bedårande pryl ? :) <3

Postat av: Johanna

Jessica: Vet faktiskt inte exakt med det är ju en jet set så =P googlade bara på den så kom den upp ;)

2010-01-19 @ 20:00:40
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åhh jag blev helt beroende !! Måste hitta den :D hihi

2010-01-22 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0