Bästa sommaren någonsin och ny blogg

Sommaren lider mot sitt slut och jag kan definitivt säga att det här har varit min bästa sommar någonsin! Studenten, camperna, Bulgarien med Andreas och USA-resan såklart. Det är typ det roligaste jag gjort i hela mitt liv och jag skulle göra vad som helst för att få göra om det. Vet inte ens var jag ska börja förklara så ska inte ens försöka, det finns en miljon bilder på face och eftersom en bild beskriver mer än tusen ord så borde det inte vara några problem att förstå ;)

Innan resan köpte jag en iPhone (som jag förresten älskar!) och på grund av det och att det helt enkelt känns rätt att börja om på nytt nu efter studenten och allt så har jag istället börja blogga på johannamohlin.tumblr.com så börja följa mig där istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0