Boka resa med älsklingen

Som min handledare sa så var det inte jättemycket att ändra på i mitt PA från råmanus. Bara lite utvecklande av vissa stycken och att flytta om lite text. Men jag orkar bara inte ta tag i det :P sitter här och har bara PA kvar att plugga på den här veckan men nej, har inte börjat än ;) nu ska jag snart äta iaf och sen kommer nog min man hit och myser med mig :) Tänkte att vi skulle kolla lite resor också, börjar ju bli dags att boka snart. Frågan är ju bara: en eller två veckor? :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ta med mig i resväskan?! (a) Jag kan leva mitt egna liv när vi är framme och låta er mysa ifred, känner bara att det vore så mycket billigare att åka som baggage, you see what I mean? ;D

2010-04-22 @ 17:53:44
URL: http://havik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0