Snöstorm is on the move

Sitter än en gång i mitt burspråk och äter mellis.
Låång skoldag idag som avslutades med ES-möte,
grym föreläsning om trafficking (som jag önskar
att jag skrivit PA om) och föreningspresentationer.

I helgen ska det bli väääärldens snöstorm - vi har
till och med fått en varning från försäkningsbolget.
Och mannen ska köra/åka bil till dalarna, jag men
det känns ju jäääättetryggt.. heh hm.

Nu: plugg
Sen: Åka med mamma och hämta möbler i Örebro
       (eftersom vi upenbarligen inte kommer kunna
         åka i helgen, läskigt!)

Kommentarer
Postat av: Felicia

men det blev ju ingen snöstorm. Mycket besviken :(

2009-10-19 @ 20:55:13
URL: http://fhavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0