Saturday

Jag har haft en superbra lördag (:
Pluggade duktigt hela dagen. Killarna
(Andreas och Martin) kom hit vid 16 och
kollade aik-ifk matchen. Jag åkte till ica
och mötte Felicia, handlade middag och
massa gott. Åkte hem, gjorde hemgjord
pizza med allt möjligt på och sen bowlade
vi, superskoj! Andy och Martin drog till
Melker som fyller 18 och jag Feelice
åkte til mig och åt chips och kolla film.

Nu har min babe åkt hem till Mariefred
och jag väntar på att köra fylletaxi när
boysen ska hem.. Får se hur det slutar ;)

Jag hade tråkigt och lekte med kameran:


Kommentarer
Postat av: Felicia

Mysig kväll :D

Hallå har du en systemkamera?? :O

pusss <3

2009-11-08 @ 15:35:43
Postat av: Johanna

Felicia: Ja det var det veerligen! Tycker du och jag är rätt bra på sånna ;) Men jag fattar inte att vi inte kan träffas en enda gång utan att vi garvar till magen gör ont och du får hicka :'D

Ja eller alltså familjen (=pappa) har en ;)

<3

2009-11-08 @ 15:44:42
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hahaha jaa men verkligen, vi skrattar alltid tills tårarna sprutar och som sagt jag får hicka haha ;D underbart måste jag bara säga! Vi får ha fler sånna här kvällar, alltid super mysigt :D

<3

2009-11-09 @ 15:43:02
URL: http://ironyisakiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0