Perfect day

Shoppingen var mysig, middagen var utsökt, filmen
var kanonbra (!) och Felicia var bäst, som vanligt.
Vet inte vad jag skulle göra utan henne! ♥

Nu sitter jag hemma. Själv. Ska gå och lägga mig för
att vara pigg och kunna plugga hela dagen imorn..

Babe är i Nykvarn och jag saknar honom. Framförallt
efter att ha sett värsta lovefilmen ;)


När den här scenen visades (- J har blivit fett me biff):
Alla fjortisar: Whoooouhouuuuu!!!
Jag: Åhme shit.. sånt därt har jag hemma!
(liiiite för högt för att bara Felicia hörde, haha)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du var bäst! <3 mysigaste dagen/kvällen på länge :D

Hahahaha, jag dog nästan av skratt när du sa det där! Himlans kul var det! ;) Tack för denna dag, den var underbar!!

Pusspusspuss <3

2009-11-22 @ 12:58:58
URL: http://ironyisakiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0