Efterlängtad uppdatering?

På order av Hanna uppdaterar jag nu.

Berlin was freaking awsome! Aaaaawsome! På måndagens mattelektion satt vi och planerade en reunion.. "Två dagar efter vi kommit hem?" Hm.. "Jaa?" Vi tänkte köpa in några dunkar öl, dela ut cheeseburgare och sätta Svennebanan på repeat. Skämt å sido.. Nej, det var awsome!

Efter denna korta skolvecka har jag njutit av långhelgen! 
I torsdags spelade jag golf (?) med familjen, Brates och Strömbergs. Det var kul, jag var tamefan bättre än jag trott och enligt min man, golfproffset, så har jag en snygg swing! Yeay. Efter golfen blev det middag hos Brates innan vi drog vidare till Walles (jag vägrar kalla det för UnderBar) där vi hookade med skolans alla sköna människor. Denna gång utklädda till hippies. 

Fredag och lördagen var riktiga helgdagar. Jag gjorde absolut ingenting! Satt vid datorn, låg vid tv'n, åt massa onyttigt och bara myste men familjen. Idag har jag varit hos Andy, vi har chillat och sovit en timme i solen på studsmattan. Like it!

Nu väntar en sista äcklig skolvecka innan helvetet är över.. och då ska jag njuuuta till 1000 av mitt sista (snyft!) sommarlooov!


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack johanna! you´re the best girl! :D

2009-05-24 @ 23:28:20
URL: http://finest.se/userBlog/?uid=32009
Postat av: Ebba

ÄNTLIGEN!

Som jag har väntat, trodde att du hade gått och dött...

2009-05-25 @ 11:12:09
URL: http://ebba0416.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0