Sms:a "muf medlem" till 72550

Idag är det NATIONELLA KAMPANJDAGEN,
"det är den dagen alla muf'are kampanjar" .
Alltså vilken kanondag!

Började med en halv geografi-lektion och sen blev det MUF/kick-off/kampanj-frukost på Lauras med "strängnäsgänget", alltså vi som skulle kampanja på Strängnäs skolor. Därefter tillbaka till skolan för OrgLed-lektion som jag smet ifrån efter halva (nej mamma jag skolkade inte, jag fick tillstånd av läraren) för att bege mig till Thomasgymnasiet. (Strängnäs andra gymnasium för er läsare som inte är här i från). Där väntade Hanna, Bella, Gabbi, Tobbe, Calle (från Europa) och en kille vid namn Christofer från Thomas.

Och så satte kampanjandet/raggandet igång. Totalt lyckades vi värva 10 stycken vilket är jättebra! Mitt mål för dagen var att dra med mig Felicia vilket jag lyckades bra med (: 

Efter kampanjen begav jag och Bella oss till thomashallen för dagens sista lektion - idrott. Där körde vi topsboll vilket var.. en upplevelse. Nu sitter jag hemma och sliter med en engelskauppsats vilket jag förmodligen kommer göra resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0