En kul vecka att se fram emot

Antingen skulle jag kunna skriva ett inlägg om hur ofantligt mycket vädret suger och hur deprimerad man blir av det!

Eeeller så skulle jag kunna skriva om vilken händelserik vecka som väntar mig.. jag har faktiskt något skoj att göra varje dag den kommande veckan, vilket känns bra. Då har jag ju nån anledning att kliva upp ur sängen på mornarna.

Måndag: Min barndoms-bästa vän Charlie kommer till Stränkan. Vi har inte
               setts på evigheter (verkligen! typ 5 år) och det ska bli så kul
               to catch up och umgås lite irl.
Tisdag: Charlie
Onsdag: Riskutbildning 1
Torsdag: Riskutbildning 2 aka "halkan"
Fredag: Midsommarafton!


Kommentarer
Postat av: Charlie

baby snart ses vi! jag ringer dig sen. LOVE

2009-06-15 @ 08:09:28
URL: http://charliewandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0