Skola imorn.. i don't think so.

Igår morse (eller aa, typ vid 11) åkte jag hem till Andreas för att sjunga för honom med familjen på morgonen, what a surprise när han vaknade. Tihi.. han blev dessutom jätteglad för klockan han fick av mig. Resten av gårdagen spenderades hos A med hans släkt och vänner. Och jag överlevde tack vare alvedon var 4de timme.

Imorse gick vi upp och sjöng för pappa.. åt frukost på säng och han öppnade paket. Resten av dagen har jag varierat mellan att sitta upp och ligga ner i sängen med datorn. Fattar inte var hostan kommer ifrån?


Nu ska jag get dressed för om 10 min kommer släkten.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gratta Pelle from oss!

2009-01-11 @ 18:23:39
URL: http://mthilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0