Världens bästa Valentines day!

I lördags väckte mami mig strax efter åtta. Vi stekte hjärtformade american pancakes och avnjöt sen en mysig, för att inte tala om god, familjefrukost <3





Senare på förmiddagen kom Andreas och hans pappa och hämtade mig och så bar det av mot Mariefred för att kolla på A's lillasyster när hon hopptävlade. Jag surprisade min babe med en Alla hjärtans dag-fika i bilen, bestående av varm oboy och hjärtformade cookies som jag bakat <3
Malin var jätteduktig och det var jättekul att komma tillbaka till Ekelund, jag red trots allt där i typ 3 år innan jag la ridningen på hyllan för pluggandets skull. Dock kom jag på den brillianta idén med att kanske åka på ridläger i sommar?



Sen övningskörde min duktiga pojke hem och släppte av mig. Jag kollade på en romantisk komedi som passade alldeles utmärkt på valentinesday. Sen fixade jag mig iordning och strax innan 18 åkte vi ner till t-hallen för att möta upp släkten <3 och kolla på SträngnäsRevyn.

Efter revyn åkte jag hem till Andreas för vår mysiga Valentines-middag, planerad in i minsta detalj. Jag stod för maten:
Avokado med skagenröra och räkor
Fläskfilé med klyftpotatis och bea, of course.
OM det var gott.
Andreas stod för dricka och efterrätt och.. alltså han är verkligen helt perfekt:
1. Han köpte cola OCH cola light. Är inte det en gentleman så säg..
2. Han hade köpt B&J cookiedough till efterrätt + massa godis.
<3

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha johanna jag blev bara mer och mer avis ju längre jag läste;) började med pancakes, forstatte med ekelund och avslutade med B&J. du vet hur man kan få andra gröna av avundsjuka du, hehe. glad att din dag blev så lyckad!!!

2009-02-17 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0