Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Vänner kan verkligen få en att må bra, och just nu mår jag strålande.

Mötte Ebba på 11.40 tåget mot eskilstuna för en sushi-myspys-lunch med henne och Bella. En spontan och mycket trevlig sportlovs-happening. Efter att vi fått sushi i magarna tog vi en tur i Etowns oldtown (eskilstuna "gamla stan") och strosade runt i små söta buktier. Satte oss på ett fik och pratade om.. pretty much allt.

Kom hem strax innan fyra och tog en promenad i det härliga vintervädret.. med TVÅ hundar. Och har du någonsin funderat över att gå ut med två hundar samtidigt så har jag ett litet tips på hur du gör det på bästa sätt.... don't ! Herrejissesamalia säger jag bara. Här är man uppväxt med den blinda tron att "hundar är kloka djur" my aaass att dem är. Hur jevla svårt kan det då vara att gå på olika sidor och inte under-över-under-tillvänster-över den andres koppel !

Nu borde jag plugga men det ska jag ickeee! För jag ska chilla här framför datorn en stund innan det bär av ner mot gymmet för dubbelpass - afro dans och core ball.


Kommentarer
Postat av: Ebbaaaaa

Taaaack själv snygging för en GRYM dag! Nu ska vi se till att det blir Kaffe på Sprången och One Click på prispallen den 5e mars. Vi ska ju stå högst förstås hehe. Godnaaaatttt! Puss

2009-02-17 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0