Sportlovet is over, finito, kaputt, the end!

Okeej.. sorry då. Den dåliga, eller nej nej.. den urusla! uppdateringen beror på att jag de senaste dagarna gått in i vad man kan kalla lite av en depression så här efter lovet. I söndags kväll drog jag täcket över huvudet och sedan dess har jag gråtit och sovit om vartannat.

Nej, skämt åsido. Men vem vill tillbaka till skolan med alla dess jevla prov och uppsatser.. för att inte tala om vårat schema som är sämst i världen?

However.. för att lätta upp stämningen lite igen tänkte jag berätta vad jag gjorde de sista dagrna på lovet. I lördags var jag, familjen och Andreas uppe i Romme över dagen. Det var jättekul och skönt att åka lite igen, även om det inte var jättelänge jag åkte sist. Det var första gången jag åkte med baby, och jag säger woooow! Vilken hottie i backen asså ;)
boarderbabe + boarderboy = sant!


Efter två timmars sömn i bilen var vi sedan hemma igen. Och jag kan ju säga att efter båda Bodypump-pass på gymmet och en heldag i backen var jag pretty mör i rumpa och lår. Hemma gjorde hemgjord pizza och kollade Melodifestivalen + Hot Chick. Sen sov vi gott kan jag säga.. och länge !


Söndag - vilodag! Vi låg i soffan en stund och sen när Andreas drog på träning (och stukade foten) pluggade jag och mamma förhörde mig inför dagens prov i organisation och ledarskap.

Måndag - back to school! Hem efter schoolen och plugga, äta middag och sen Coreball-pass på gymmet, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0