Årsresumé 2009

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Förlovade mig, piercade mig, var på krogen, var i bulgarien.....
2. Höll du några av dina nyårslöften?
 
   Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    Nope
4. Dog någon som stod dig nära?
   
Nej som tur är!
5. Vilka länder besökte du?
    Tyskland (Berlin) och Bulgarien (Obzor)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
    Ett grymt jobb som jag trivs med.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
    
14/2, 9-16/5, 25/6, 26/6, 1/7, 28/7-4/8, 2/9, 9/12 och många fler!
8. Vad var din största framgång 2009?
    KÖRKORT!
9. Största misstaget?
   
Dunno..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
      Neej
11. Bästa köpet?
      Vet inte.. men jag vet bästa presenten: min ring ♥
12. Vad spenderade du mest pengar på?
     
Kläder antar jag :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
   
   Min underbara familj, världens bästa vänner och Andy!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
   
   Svennebanan!! Utan tvekan.. Berliiiin!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
      Jag har varit mer stressad än någonsin tidigare i mitt liv, that's for
      sure! Men förutom det har jag nog varit gladare! Börjat inse hur
      fantastiska vänner och familj jag faktiskt har..      
16. Vad önskar du att du gjort mer?
      Tagit det lugnt! Tränat och åkt snowboard.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
      Stressat!
18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2009?
     
Med familjen och släkten, sen hem till babe på kvällen!
19. Blev du kär i år?
     
Blev nej, men är fortfarande! Hihiii
20. Hur många one night stands?
      Inga..
21. Bästa boken du läste i år?
      TWILIGHT!! (2 - 4)
22. Största musikaliska upptäckten?
     
Hah, visst va?!
23. Något du önskade dig och fick?
  
    BILJETTER TILL TOMAS LEDIN KONSERT!
24. Något du önskade dig men inte fick?
      Minns inte att jag vann en miljon på lotto?
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
     
Typ samma som förra året såg jag precis, haha. Vaknade
      och blev uppvaktad av mamma, pappa och Andreas. Smarrig
      frukost i solen och sen strandbadet med Andy, Kathie och Martin. 
      Lunch i solen (stekhett var det!) Sen åkte vi och kollade på en båt
      som vi sen köpte. Middag på tavernan och sen förlovning, hihi!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
     
Mindre plugg, mer häng med vänner och snowboardåking! 
27. Vad fick dig att må bra?
     
Det mesta.. familj och vänner.
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
     
Chuck Bass kanske, hehe ;)
29. Vem saknade du?
      Hugo!
30. De bästa nya människorna du träffade?
   
   Träffat massa kompisars kompisar som visat
      sig vara världens gulligaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0