Torsdag

Godmorgon träningsverk var det som gällde imorse.
Jag vaknade av Andreas katt, sen bikade jag hem och A till skolan. Jag käkade frulle och gjorde mig iordning, sen till skolan. Intek, lunch, samhäll, idrott - massage. Sen åkte jag och Hugo hem till mig och pluggade svenska och efter ett tag kom andreas och joinade mig.. Jag pluggade flitigt och är nu klar med uppgifterna till på fredag, dock har jag 2/3 kvar av romananalysen, men aja jag får göra den imorn. När jag kommer hem från Stockholm, för imorgon är det stockholmsdagen. Min klass ska på postmuséet och moderna muséet. Wiho.. naat !

Nu ska jag kolla på Grey's och äta glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0