Grattis Felicia.

Idag fyller värdens bästa Felicia 17 år.
Jag har känt Felicia sen jag gick i 6an, vilket är typ 5 år. Och trots att vi inte ses lika ofta längre så är hon fortfarande en av mina absolut bästa kompisar och jag älskar henne väldigt mycket. Jag kan säga allt till henne och hon förstår precis vad jag menar. Jag minns så många bra saker med henne. Framförallt alla minnen från när jag flög ner till henne när hon bodde i Portugal. Ojojoj det var tider vill jag lova. Vi mikrade smörpaketet så att smörer skulle lite mjukare (misslyckat), jag spottade tandkräm i Felicias hår (misslyckat) och vi försökte under hela veckan undvika deras finska granne Ville (vilket misslyckades). Jag har alltid kul när jag är med Felicia. Även om det ofta slutar med tårar och magont av allt skrattande. 

Hon har och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Grattis sötnos!

Gaammal bild, från 9an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0