Vad jag gör en lördagkväll?

Två gånger under senaste timmen har jag fått frågan om vad jag gör..
"Jag sitter och pluggar matte" har jag svarat. Och precis som jag sagt det inser jag hur patetiskt det låter, vem i hela fan sitter och pluggar matte på en lördagkväll? Var tog livet vägen, som jag sa till Olivia. 
Hon jobbar den lyckosten, jag vill också! Det är alltid så himla trevligt på jobbet och framförallt nu när det är dansbandskampen vill man ju vara där. Men aja, jag får jobba någon helg framöver hoppas jag.

Liksom hallå, jag vill ju träffa Peter!

Kommentarer
Postat av: olivia

hohoho honom har jag serverat hamburgare ;) du ska få höra en rolig sak imorgon.....

2008-11-02 @ 22:40:15
URL: http://segerbergolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0