SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ!

Skola blablabla.. finns inte mkt att säga.

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Jag blev så överlycklig när jag satt på es-mötet idag och kollade ut genom fönsterna och såg vackra vita flingor dalande ner. Ännu lyckligare blev jag efter mötet när jag kom ut och såg att det faktiskt låg kvar. Wiiho!
Så jag åkte hem till min älskling och vi myste med varm oboy med grädde. Och pluggade, vi är så duktiga.

Nu är jag hemma.
Väntar på Grey's.

Jag älskar snö! Och jag älskar julen! Det gör inte Grinchen..

(när ja var mindre var jag livrädd för den här bilden, jag blundade alltid när den här scenen var. Haha)

Kommentarer
Postat av: olivia

snowbear, bra fråga! aldrig hört förut.. tur att det inte var jag som sa det då:) det hade ju idiotförklarat mig.. höhö. däremot godkände jag det, det började ju faktiskt med"snow" :)

2008-11-19 @ 22:56:57
URL: http://segerbergolivia.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag ääälskar grinchen! han är så ful att han är söt, och när han äter sopor haha:D

2008-11-20 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0