En vanlig dag på Hotel Mälarblick

- HAHHAHA AhahahahaHAHAHAHAHA ahhahaHAHAHAHAHHAHHAHA ! Johanna kolllllaaaaaaa....
*olivia schwishar förbi dörröppning, i en rullstol, gråtandes av skratt*


En av jurymedlemmarna i dansbanskampen kommer till baren:
J (i köket) - Vad får jag om jag ylar?


-  FEEEMSEKUNDERSREEEGEEELN !


- Men vadå använder du staven eller fingrarna?


- Åh, jag oorkar inte mer.
- Olivia, tänkt på barnen i afrika.
- Ja, dem behöver i alla fall inte gör det här!!


- Ååååååhneeej, vi har bullar i ugnen!


Jaa, herregud. Vilken dag asså, men nu är jag hemma. Helt sluut, och gissa vad som kommer nu? Jo, en helkväll med plugg såklart. Fifan va kul asså................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0