Vadslagning

Jag har slagit vad med mamma, om att jag ska gå och lägga mig/släcka lampan och somna kl. 22.00 priick! Så nu kommer ett snabbt inlägg om dagen.

Frukost i solen
Solade i solen
Pluggade i solen
Dusch
Mötte Felicia på stationen
Hem till mig
Prat
Hamburgare
Prat
Mer prat
Cykel in till stan
Glass
Fotbollspojkarnas uppvärmning
Felicia till stationen
Fotboll igen
Hem till farmor, middag och fika
Hem till älsklingen
Nu: Här

Jag hann inte träffa Kathrine idag, eller igår. I miss you babey!
En vecka kvar till Athen
På fredag ska jag och K shoppa det sista inför resan.
Och så ska jag försöka vara så mycket med älskligen som det går.

Oops, 8 minutes left.
Tanborste

Kommentarer
Postat av: kathrine

Jag saknar dig med honey

2008-05-05 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0