Jag vill ha sommaaar !

Jag är fett taggad.
Taggad på sommar.
Taggad på myyyyyyys !
Taggad på sommarfester.
Taggad på inge mera plugg.
Taggad på glass i stora lass.
Taggad på att åka båt och bada.
Taggad till och med på att jobba.
Taggad på att vända på dygnet (12 - 02)
Taggad på ljumma sommarkvällar; lägereld med gitarr.
Taggad på att göra vad fan jag vill, när jag vill och var jag vill.

Åtta dagar kvar i skolan. Varav inte en enda är vanliga skoldagar.
Nu ska jag ge gärnet för sista provet. Sen dramauppvisning på fredag.

Tjingpax på Kathrine i sommar !
Hon är min..

Kommentarer
Postat av: Kathrine<3Johanna

Klart du har Honey, det är du och jag För Alltid juh :) åååååh GULL<3

2008-05-26 @ 21:03:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0