Dagen

Idag harit en sån här dag när jag har saknat min älsklingen varenda sekund jag inte varit med honom. Men det är bra att sakna, för då uppskattar man mer när man ses.

Dagen började med europsakunskap (maaaan, vilken ångest jag har att aag inte börjat plugga inför provet förrän nu, varför blir det aalltid såhär?). På lektionen fick vi en karta att markera de viktigaste ställena i Athen på. Sen skulle vi haft engelska då vi skulle kolla film, men eftersom vår lärare inte kunde få filmen att visas (typ.) så blev så gott som hela lektionen inställd. Men duktig och abitiös som jag är (som sagt, jag hade inte börjat plugga för än idag) så satt jag och E kvar och plugga EU.

Lunch med världens bästa Kathrine m.fl. och sen satt vi i Djäkne och chillade. Fick ett sms från A som frågade var jag var, eftersom han befann sig på kebaben. Som, för er som inte vet, ligger precis vid min skola. Jag fick ett glädjeutbrott och flög upp och började hoppa och skrika nått i stil med "KathrineKathrineKathrine, KebabenKebabenKebaben!".
Och så fick jag äntligen träffa min älskling!

Sen var dem tvugna att bege sig bort till Campus igen och jag och Ebba gick till vår lektion, företagsekonomi. Sen hade vi matte.

Efter skolan traskade jag och Hugo hem mot oss och på vägen mötte jag älsklingen, för 2a gången. Sen kom Olivia och vi cyklade hem till mig hoppade studsmatta, efter ett tag kom Gustav. Jag och A åt mellis och sen gick vi med Hazel, och jag träffade Kathrine i typ 2 sekunder. Älskligen och jag gick ner till vattnet så att H (Hazel alltså, inte Hugo) fick bada. Sen satt vi och myste på en bänk vid strandpromenaden. Hem - sola på studsen - middag - träning. Precis innan träningen träffade jag Andreas en tredje gång, när han var på väg till sin match. Efter träningen gick jag till K-lund där Kathrine tränade. Och nu sitter jag här, och saknar min älskligen igen. Hur ska jag överleva en vecka i Grekland ?

Och jusste, för er som tycker att ni har mycket plugg. Idag insåg jag att veckan efter Athen, dvs. vecka 21, så har jag fyra prova. FYRA PROV! Jag har matte nationella, svenska ordkunskapsprov, Företagsekonomiprov och som pricken över i:et så har jag det gigantiska Europakunskapsprovet på ca. 100 frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0