Älskling..

Jaa, Athenbilerna är på väg. Har bara typ.. hälften kvar.

Idag har jag segat som fään. Inte pluggat ett dugg, eller jo några asaviktiga årtal typ. Och så har jag bakat en kalasfin chokladtårta med frosting.
Nu väntar jag på middag och samtal från min fotbollsspelande prins.

Jag har kommit fram till att han är helt perfekt, för mig. Det finns ingen som kommer kunna se på mig på det sättet som han gör. Och jag vill inte att någon annan än han någonsin ska få göra det heller. Det finns så många idioter och knäppa killar i världen, som gör alla möjliga sjuka saker. Men min älskling är bäst.. och det är därför jag aldrig, aldrig någonsin kommer släppa honom. Inte en chans! Jag vet att jag aldrig kommer kunna må bättre än när jag är med honom, och ingen kommer någonsin kunna göra mig lika lycklig som han gör.


I wanna love you forever
And this is all I'm asking of you
10,000 lifetimes together
Is that so much for you to do
Cuz from the moment
that I saw your face
and felt the fire of
your sweet embrace
I swear I knew
I wanna love you forever








 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0