A drop in the ocean

Har ni tänkt på hur glad man kan bli bara av att lyssna på musik. En låt som betyder mycket och påminner en om något eller bara en jävligt bra låt. Man vill liksom bara höja och höja tills högtalarna sprängs eller tills det känns som att man drunknar i låten. Underbart!  Den låten skickade F till mig för ett par veckor sen och jag lovar att jag lyssnat på den varje dag sen dess. Jag får inte nog av den !




Jag håller på att laga middag nu, mamma ligger i soffan och är typ meegasjuk.
Känner att jag inte kan plugga mer på Antiken nu. Ska kolla igenom det imorgon bitti bara.

Nu piper ungen: middag !

Sen ska jag fråga älskligen om han vill titta på grey's med mig.. spännande ikväll ju!

Jag gör så gott jag kan !

Kommentarer
Postat av: khazana

jag skickade den till henne!!!:P Visst e den fiin?

2008-03-07 @ 00:19:30
Postat av: Johanna

Jaha =D
Ja, gud den är helt bäst !

2008-03-07 @ 08:35:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0