Jag.orkar.inte.plugga.mer!

image512

Vi hade en ovanligt oseriös FeB-lektion idag, fick reda på provreslutaten och hade musik-frågesport. Jag fick mvg, så jag är nöjd. Efter lektionen åkte jag hem och tokpluggade historia. Skippade matten (första gången jag skolkar, helt sant!) och sen kl. 10 har jag suttit och pluggat historia och engelska. Pratade med älsklingen en stund och nu har jag precis gått en promenad med Hugo. Som förövrigt åker till alperna imorgon, aaavis I am!

Nu ska jag och kolla igenom europakunskapen och lite engelska en sista gång, sen gå igenom historian med mamma.















Kommentarer
Postat av: olivia

haru funderat färdigt än eller? jag avlider snart så jag måste veta nu om jag har en kist-kompis eller inte.. skavis eller 69 ? :)

2008-01-29 @ 18:56:03
URL: http://segerbergolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0