Jag vill ha sommar !

Igår efter skolan gick jag hem och städade, åt middag och sen gick jag ner till älsklingen .
Sen gick vi vidare till Christofer där vi träffade Olivia&Marcus. Sen kom även Hugo, Sofie, Christine, Gustav&Kathrine. Och med dessa underbara människor spenderade vi kvällen, vi kollade på en film och sen gick vi en promenad ;) Sen hem till A och sova.
Imorse låg vi och myste i sängen till kl. 12 och då gick vi upp och lagade pancakes. Sen gick vi hem till mig och nu sitter jag pluggar matte. Skickade över älsklingen till grannen..
Om några timmar ska jag på middag hos min farmor som fyller år idag . Sen får vi se vad som händer..

Imorgon ska jag plugga matte, historia, engenlska, svenska och europakunskap som alltihop är tills på onsdag, förrutom matteprovet som är på måndag.. blaaae !

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

oj mycket du ska plugga, lycka till! :)

2008-01-26 @ 16:14:32
URL: http://COMEINTOMYLIFE.BLOGG.SE
Postat av: Lucas

oj vad mycket du verkar ha att göra, låter jobbigt. själv har jag några år kvar tills jag börjar skolan.. jag vill oxå ha sommar, för jag vill bada :)

2008-01-26 @ 16:15:33
URL: http://lucaslyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0