Hej, jag är partysugen !

Idag har de vart en helt normal dag i mitt liv.. svenska lektion med textremsa, mycket mat och teeny weenys!
Jag återkommer om detta.. Först hade vi europakunskap, det gick bra. Sen hade vi svenska, vi kollade film. Eller vi skulle de i alla fall, men de tog mer än halva lektionen att få igång filmen. Och när den väl satte gång förstod man i vilket fall ingening av det som sas. Och ja! det var en svensk film. Ett öga rött heter den och handlar om en kille som heter Halim, behöver jag säga mer? Sen hade vi lååång lunch. Så sociala som jag och min babe är lunchade vi med trevligt folk i två omgångar. Först på mälaren med Calle, Felix, Martin, Melker och Andie<3 Sen på prinsen med Märcus. Och vanliga människor skulle ju då vara mätta men intedå, jag och Oliv kan äta obegränsatt. Så vi kila in på konsum (något vi inte vanligtvis gör, men vi gillar att testa gränserna). Där köpte vi jätteröda smöra-för-läraren-äpplen och teeny weenys. Fråga inte! Sen hade vi engelska, oförberätt prov. Tur att man har lite talang i ust de, annars hade jag varit körd. Sist hade vi hisoria och sen gick vi till Thomashallen. Där satt jag och pluggade medan gympatjejorna tränade med fotbollskillarna, därbland min! Jag fick en puss och så sa han: "nu ska vi värma upp lite, tillbaka om en kvart." En kvart senare var han tillbaka: "såå, nu har jag sprunget ett varv runt stan."
Imorgon fyller min älskling 17 .. de tycker jag är gammalt! Och då ska vi inte tala om hur mycket min far fyller på fredag. Så i helgen blir de kalajs gånger twice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0