What is the matter with me?

Jag tror mina lärare har en pakt, en pakt som går ut på att inte ge mig annat än MVG, dem bara rullar in. Mvg:na alltså.. Fattar inte vad det är för fel på mig? Helt wack.

Idag hade vi infodag i skolan, så efter att vi skrivit världeshistoriens sista företagsekonomiprov (snyft) så hade vi två föreläsningar. Första Sara som berättade om sitt år i Australien när hon var utbytesstudent. Sen från saktteverket som pratade om, well.. skatt. Visste ni till exempel att skatteverket får in totalt 1 450 000 000 000 kronor varje år (mätt 2006). Det är heeeeeeeeelt sjuuuuukt! Helt sjukt! Helt sanslööst mycket pengar. Asså.. buääh!

Anyhow, efter skolan gick jag och tränade, mer och tyngre än vanligt så nu är jag helt död. Eftermiddagen ska spenderas med städning (av någon konstig anledning ligger det saker och kläder över hela mitt golv, fattar inte aaalls hur det kommer sig) och plugg (äckliga matteB-nationellaprov på tisdag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0