Sista dagen på året.

Godmorgon.

Jag är uppe och flänger och städar i mitt rum, otroligt hur någon idiot bara kan slänga allt på golvet. Jag fattar inte varför hon inte bara kan lägga/sätta allt på sin plats istället. skumt !

Igårkväll var jag och Andreas hos Martin och kollade på film, Don't mess with the Zohan, och jaa.. vad ska jag säga. Den var... bättre än Borat?

Om några timmar kommer gästerna, så blir det långpromenad och bastu, och sen ikväll middag (hummer, oxfilé och pannacotta, gott eller var?). Sen får jag se var jag befinner mig på tolvslaget. Skulle vara skönt att vara kvar hemma men jag vill så gärna ge min babe en puss och vem vet var han tar vägen? ;)

Blir nog en års-resumé lite senare under dagen, hoppas ni får en trevlig nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0