Värsta bästa helgen !

Kolla snyggingen,



Med honom och familjen har jag just spendert den absolut bästa och mysigaste helgen på väldigt länge. I fredags tog vi tåget ner mot Göteborg, där möttes vi av pappsi som varit där nere och jobbat. Han hade fixat fredagsmys på hotellrummet som vi snacksade på en stund och sen bar det ut på stan. Hard Rock Cafe's famous fajitas till middag minsann.. (jag älskar Hard Rock!) och därefter mer stadsvandring. Sen tillbaka till hotellet där jag och älsklingen myspyste och kollade film. (Eller ja, han kollade.. Jag sov tryggt i hans famn).

Lördag: Liseberg. Premiär på Kanonen, holy mac&cheese. Men den var kul, kanonkul. Jag fick med min modiga, dock mycket höjdrädda pojk upp i luften med uppskjutet. Det var också kanonkul, tycket jag. När vi var nöjda på adrenalinkickar och chokladhjulen inte gjorde annat än att ruinera oss tog vi en tripp till ica och köpte lite middag som vi sedan avnjöt på hotellet.

Idag har vi bara åkt hem. Men det var trevligt det med!

Tomorrow ska jag och Andiepandie ta tåget till Etown at 9.40. Först tandläkarbesök och en sliiigth chance till tandställningsborttagning (hoppas, hoppas) och sen blir det unstoppable shopping. Jag har ju tjänat pengar..

Tack min prins, för allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0