Skola och träning.

Och så var helveteskapet igång igen. Daah..
Nejdå, så farligt var det inte. Inte idag.
Men imorn drar lektionerna igång och i övermorn har vi första provet.
Intee.. men jag skulle fan i mig inte bli förvånad.
Jag liknar min skolgång på europaskolan med ett springband,
sånt som man har på gymmet. Heter det springband?
Man kliver på och fort som satan ökar takten, men så länge man håller igång och inte saktar ner eller stannar så går det.. nätt och jämt. Kliver man dock av är det rena helvetet att komma upp på igen och komma upp i samma tempo.
Vad nördig jag är, framför allt eftersom jag just använde ordet nördig.

Aja, när vi ändå håller på att prata om springband så kan jag berätta att jag precis ska ner till gymmet, jag har prova-på-vecka. Det är nice.

Skorna på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0