"Pappa, det är sommar!"

Hej, jag vet egentligen inte varför jag är upp med tanke på hur trött jag är.
Ska berätta lite kort om dagen:
Skolan började 8.30 gick på lektionen till kl. 9.20 sen begav jag mig mot stationen. Åkte till etown för tandläkarbesök och stannade där i typ två timmar. Fick lite shopping gjord; smycken, trosor och en sjal. Sen en ensam lunch på donken. Tåg hem och cykel till skolan där jag möttes av budskapet att engelskan var inställd. Detta resulterade då i att vi låg nere på bryggan vid vattnet i ca. 3 timmar och bara schtekte i solen, härligt! Calle gjorde sig illa på Leo's longboard och hoppar nu på krykor. Imorgon ska han rönka! Efter historia lektionen cyklade jag hem till farmor där jag spenderade eftermiddagen med fika och middag. Sen åkte jag tillbaka till skolan för ett möte om Athenresan den 11 - 16de maj. Kommer bli så galet kul! Sen hem till älsklingen, där åt vi popcorn och kollade på grey's och barcelona - manchester united. Nu sitter jag och halvsover här. Ska gå och duscha och sen lägga mig, sovmorgon till 10 imorgon..
Och på kvällen blir de grillpartaaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0