Övningsköra here I come

Sitter och känner mig ytterst effektiv måste jag säga.. Pluggar historia, bloggar, äter och kollar kläder, at the same time!

Ajusste, fick brev på vägverkat idag som godkänner att jag får övningsköra (ohboy, om dem bara visste vad dem ger sig in på). Så nu ska jag ut och tuta på vägen. Ringde mamma och berättade glatt att vi ska ut och övningsköra i helgen och svaret lät typ "åh nej, varför då?". Kan ha något att göra med dem lilla insidenten som jag utsatte henne för när jag skulle övningsköra i Frankrike.
So sorry, mami..

Nu ska jag pallra mig ut med hunden, just som solen gick i moln. Kul kul..

Jaja, ska inte klaga. Hörs sen, PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0