I'm a fighter

Dagen började med företagsekonomi, sen lunch med grabbsen och ebba mestadels ute i solen, härligt! Därefter följde mattelektion, godis och sist drama. Dramalektionen var jätterolig idag, hade vikarie som var hur bra som helst. Får inte avslöja något om pjäsen egentligen med jag kan säga att heela manuset är nytt och jag gillar definitivt min nya roll bättre! Vi satt och pratade en hel del om status också, konstigt det där med status alltså, hur mycket det kan påverka. Insåg ett och annat, bl.a. att man aldrig får glömma bort vem man själv är, vad man står för och hur mycket man verligen tål. Made me that much wiser..


Jag kom hem typ halv sex och åkte ner på stan med mamma för att ta vaccinationsspruta mot tbc, aaj!

Nu sitter jag här och väntar på middag, sen ska jag plugga europakunskap och företagsekonomi. Så det blir nog inget desperate housewives för mig, snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0