Balansräkningen stämde..

På den sista bokslutstablån jag gjorde, den handlade om interims skulder/fordringar. Nu ger jag upp!

Imorgon är det äntligen fredag och man skulle kunna tro att denna hemska vecka (om man tänker på plugg dårå) är över. Men icke sa nicke, har fortfarande lite kvar på min historiauppsats som jag ska färdigställa. Och eftersom jag vägrar plugga på en fredagskväll och är i globen hela lördagen så får jag ägna söndagen åt detta, men så får det bli. 

Som belöning för mitt abitiösa pluggande denna vecka har jag och mamma nu suttit och betsällt kläder til mig, fyra söta tunikor/ långa t-shirt. Visar bilder när jag får tid, vilket inte kommer bli denna vecka. Var så säker.

Godnatt käraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0