Todays plans..

... or not eftersom jag egentligen inte har några planer. Blev inget Arboga idag. Inget Stockholm med killarna heller eftersom tåget gick 20 minuter efter dem frågade om jag ville hänga med och jag fortfarande satt i pyjamas. Istället blir de lite plugg på schemat, företagsekonomi och naturkunskap.. Ikväll blir det resutrang med familjen + farmor. Som tack för att vi har hjälpt henne att flytta och att allt snart är klart med lägenheten. Sen får vi se om jag drar ut och hittar på nått kul eller tillbringar kvällen hemma.

Kollade min "skolmail" för en stund sen. Ett mail från nollningen där det stod bl.a "Hoppas alla hade en bra nollning och Grattis EF07 som absolut var den bästa klassen!" :)

Det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0