Söndagsmys

Aah, finally klar med företagsekonomiläxan och efter lite hjälp och rättning av Gustav så är den nu klar att lämnas in imorgon på lektionen. Har sovmorgon imorgon också förresten, till 10.45. Skönt ! Imorgon är också D-dagen för min "let's-skaffa-en-guldfisk"-plan. Om vi hinner ska jag och mamma åka ner till djuraffären och kolla på akvarium m.m. Får vi se om det blir nått köp också eller om jag bangar. Haha, skulle va typiskt mig.
Läste Mathilas blogg och skrattade sedan ett bra tag efter detta:
"En på gatan är världens megabitch och hon var där också! Vissa vill man bara ska ta expresståget till helvetet! " Hahahahaha! Bästa humorn..

Nu ska jag städa lite eftersom jag nu mera kan gå vilse bland alla högar på mitt golv. Hehe.. Och om jag inte har somnat efter de ska jag ha lite spa för mig själv. Bastu, naglar och ögonbryn. Söndagslyx! En massage skulle inte heller sitta fel..

image334

Kommentarer
Postat av: Charlie

Det låter mys :D Älskpälsk

2007-09-02 @ 22:45:16
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0