Matchvila..

... som Hugo säger eller halvlek som de egentligen heter. Jag, Hugo, Olivia och Gustav är  hemma hos mig och kollar fotbollen. Igår vid den här tiden satt jag, Andreas, Martin och Hugo hemma hos mig och spelade Mariocart på camegube. Då lät de ungefär såhär..

Andreas: yees, jag fick svamp igen !

Martin: Haha, nu kommer jag Johanna.
Hugo: Jag är också på väg..

Haha, egentligen inget kul med tanke på att vi menade saker på tv-spelet med eftersom jag vad allmänt söndags-trött och flummig så tolkade jag allt på mitt eget lilla sätt vilket gjorde hela kvällen mycket roligare. Vissa gånger fick jag till och med pausa spelet för att jag inte kunde se något eftersom jag skrattade så att tårarna sprutade.

Jaja, nu tillbaka till matchen.. DIF eller AIK, det är frågan? Ska bara poppa lite mer popcorn.

Kommentarer
Postat av: Charlie

HAHAHAHAHAHA :D

2007-09-24 @ 23:12:52
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0