I'm out of control

Godmorgon. Gårkvällen var trevlig med spårade ur en aning. Jag och Hugo gick till Steffy först en sväng och hon plattade mitt hår och sminkade mig, så nu är hon utnämnd till min privata stylist. Haha.. Sen gick vi med Bodén intill stan och chillade ett tag i en lägenhet där de skulle va fest. Men va de inte nått drag där så jag, Martin och Andreas drog ut på stan istället och dem åt.. twice! Haha.. sen gick vi tillbaka till festen strax efter elva och då hade de kommit en väldans massa människor. Vi var där typ en timme men allt hade spårat ur hur mycket som helst och de va inte ens kul. Så jag, Andreas, Martin, Gustav och Kathrine drog därifrån och började på hem mot mig och Martin. Man kan ju säga att vi drog i rätt tid med tanke på att värdens föräldrar kom ca. 5 minuter efter vi drog. Jaja, shit happens. Idag ska jag bara ta de lungt, plugga lite och förhoppningsvis träffa.. well gänget. Haha, orkar inte dra alla namn. Nu ska jag hoppa i duschen. Ha en trevlig dag, bloggar nog mer sen.  Puss
image390 .. platt hår, haha.  
/ yo'honey
Jo'hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0