Igår var idag imorgon

Försökte blogga igår men jag kunde inte för blogg.se krånglade en massa igen. Igårkväll var jag, Hugo och Olivia hemma hos mig och pluggade. Sen kollade vi på idol och åt glass. Imorgon är de skolfoto, haha jag blir alltid lika nervös av sånt. Wellwell, idag när vi åt lunch så var de nån som stal Gustavs jacka. Så jävla tråkigt ! Aja, hoppas de löser sig. Nu ska jag hoppa i duschen och sen platta håret, kolla på idol om jag hinner och sen heroes. 

image378
Hugo ThornflowerOlivia Victorymoutain ♥  Kathrine Hilltwig ♥  Gustav Leafwing
Ni lyser upp min dag !
Mohlin ?

Kommentarer
Postat av: ERICA

härlig bild :)

2007-09-12 @ 23:31:26
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0