Hej jag heter Sixteen och är fisk !

Bättre sent än aldrig, mina damer och herrar får jag presentera.. Sixteen ! (obs. uttalas Sixten) Som jag sa imorse så gick hela köpet på 800 kronor men nu har jag , enligt Olivia och Gustav, blivit lurad på pengar. För appearently behöver man inte ha en pump om man har ett runt akvarium. Well well, ska ringa och prata med dem imorgon och annars får jag se om det går att lämna tillbaka pumpen. För inte nog med att den kostade några hundra, den låter något så in i helvete mycket. Kan inte ens sova eftersom hela rummet i princip vibrerar när pumpen är på.

  

Idag hade vi bara två lektioner. Vi slutade 13.20 och då åkte jag, Olivia, Gustav och Hugo in till ica för att köpa oboypulver, sprutgrädde och bullar. Sen gick/cyklade vi i ösregnet hem till Olivia. Där gjorde vi varm oboy och åt bullarna. Yummie! Sen kollade vi på en bondfilm, you only live twice och efter det pluggade vi.. tro det eller ej ! Låt bilderna tala för sig själva.


Hur använder du paraplyet Gustav ?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sixteen!

2007-09-06 @ 19:38:32
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0