Trick or treat ?

Nu är det premiär här! Första blogginlägget från nya PCn. I love it ! Det är en Acer 5105a som inskaffades igår av mina snälla päron, tackar ! Och medans dem roade sig med att köpa dator till mig var jag hemma med Andreas, sen åkte vi till Felix en stund för att hjälpa honom städa. Men när vi väl kom dit var de redan klart, så vi nöjde oss med att äta glass. Sen åkte vi hem och lagade pannkakor. Det blev typ 23 stycker, var av jag åt 3. Lite senare tog vi en hundpromenix och sen "kollade vi på tv" ;) haha, nejdå. Vi hade tänkte kolla på Da Vinci koden först men Andreas agrumenterade emot när jag sa att den var ganska svår att förstå om man inte hänger med helt: "men då ser vi inte den, för det kommer bara bli att vi pussas hela tiden och så kommer vi missa någon viktig detalj och inte fatta nått sen!" Smart baby ! Well, sen kom Martin ungefär samtidigt som jag åt mat och sen även Olivia och Hugo och då gick vi hem till honom och kollade film.

Ikväll blir det också filmkväll, eller Halloweenkväll ! Vet inte hos vem än men det lutar kanske åt Olivias mig. Läskig mat, svartklätt och skiiitaläskig film. Mwhahaha !  =P

image456
Happy Halloween !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0