Coach !

Jahapp, så var man vald till ny tränare för color guarden då. Känns verkligen jätteroligt. Vi röstade och 5 av 6 röstade på mig, den sista var min egen röst och jag kunde ju inte rösta på mig själv. Haha.. jaja, de här känns i alla fall väldigt bra och jag kan lova mina små color guards att jag ska sköta mig bättre än våran senaste tränare gjorde. Som nu har fått sparken från laget.. Annars har dagen varit bra, bestått av mestadels plugg men de känns bättre inför onsdagens prov nu i alla fall. Imorgon har vi datakunskap dom alltid är lika kul, och lätt! Sen ska jag hem och tokplugga. Jusste, en till sak som hände idag på träningen. Både Mahlin, Felicia, Cicki och Patricia frågade mig varför jag var så himla brun. Och ändå har jag bara solat en gång, förra söndagen. Mwaha, cred uppskattas! Nu: plugga & sova..

Kommentarer
Postat av: Olivia

grattis! du är så duktig :)
Mycke kärlek från mig till dig <3

2007-10-01 @ 22:21:31
URL: http://segerbergblablabla
Postat av: Mathilda

Grattis! :)

2007-10-02 @ 19:30:54
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0