Bilder

I lördags var vi hemma hos Martin och kollade på film. Klockan 22.22 ropar Isak "Nu är klockan 22.22, upp med benen i luften dåå!" Förvirrade och skräckslagna för vad som skulle hända om vi inte gjorde som han sa lydde vi och lyfte upp våra ben i luften. Och tydligen ska man göra så. Varje gång klockan är fyra likadana siffror i rad. En trend som jag och Olivia hakade på och utförde på Naturkunskapslektionen i måndags.
    ¬
Olivia har ritat en fin bild på mig i företagsekonomi boken,  Strängnäs Color guard.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju riktigt nice att man ser min tunga mellan fingrarna :P hahaha

2007-10-14 @ 21:56:28
Postat av: olivia

oj, den var från mig!

2007-10-14 @ 21:57:17
Postat av: Johanna

Olivia: Haha, de hade jag inte ens märkt förrän du sa de. =P

2007-10-15 @ 20:55:19
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0