Plans of the weekend

Igår var de historiaplugg från morgon till kväll. Eller okej, så farligt var de inte.. Vi hade sovmorgon eftersom vi inte hade Naturskap på morgon, detta pga. provet i tisdags (som jag fick mvg på, yeey me!) Vi slutade sen kl. 12.30 och då drog jag, Fjollie och Huge O hem till honom. Olivia lagade lunch till oss, de blev nice. Sen pluggade vi och gick en hundpromenad. Eller jag och Hugo gick, Olivia sprang i en halvtimme. Hopped up on sugar och powershots! Sen skulle vi bowla med klassen så vi började sakta röra oss in mot stan. Men väl på bowlinghallen var de bara vi, och våra mentorer, så vi fick en ensam bowling för dubbla priset. Trevligt!

Sen bar det av hemmåt igen där jag och Huge O pluggade ända in på småtimmarna. Lyckligtvis ledde detta till ett bra resultat och våran redovisning blev super!

Nu är de heeelg, och jag ska njuta av den till 100% ! Min älskling har tjingpaxat mig heela helgen, sådeså. Imorgon blir det förmodligen Etown och införskaffning av lacktights m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0