Utmanad av Charlie

Namn jag lyssnar till: Johanna, Mohlin..
Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är ganska stark i mig själv, I think. Ha ha!
Någonting jag inte tycker om med mig själv: oroar mig i onödan ibland.
Detta är jag rädd för: Ormar. Och monster under sängen.
Tre saker jag vill varje dag: Skratta, kramas och få en komplimang.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Tänka på/nudda en orm, få IG.
Detta tycker jag om att göra: Skratta, umgås med kompisar, dansa.
Detta vill jag göra just nu: Ätaa..
Bästa känslan: Att va kär. Att tycka om någon som känner samma sak.
Värsta känslan: Dåligt samvete
Är du kär just nu: Haha, det vet man aldrig.
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Gifta mig (sagobröllop!), medverka i en Pirates-film och träffa Johnny Depp!
Min käraste ägodel: I love min iPod.
Detta har jag på mig just nu: Jeans och en vit stickig tröja.
Favoritkläder: Räknas skor? Annars måste jag säga jeans, och mysiga tjocktröjor.
Följande musikstilar tilltalar mig mest:  Lyssnar på det mesta.
Tre av mina favoritlåtar just nu: Allt med Tomas Ledin.
Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste; Engelska. Tråkigaste; Matte och NO.
Stjärntecken: Kräfta, stolt sådan!
En bok jag gillar: Små citroner gula är jättebra.
En film jag gillar: Pirates of the Caribbean, fast inte gillar. Älskar!
Favoritdoft: Nybakade bullar är oemotståndligt.
Detta äter jag gärna: Grillat. Annars älskar jag tacos och fajitas.
Dricker helst: Icetea och cola light.
Favoritgodis: Choklad och surt.
Hit vill jag gärna åka på semester: Hawaii
Färg på mina ögon: Gröna
Min längd: 174, I think.
Person jag beundrar: Ingen speciell faktiskt.
Så här bor jag: I ett enplans hus. Villa.
Favoritfärg: Brun, just nu.
Bästa present jag fått: Mitt halsband med kräftans stjärntecken. Bär det ALLTID.
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Härmar Charlie, säger mina ben.
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mitt hår. Jag vill ha det långt  och rakt.
Udda förmåga/egenskap: Är vig. Kanske inte så udda men men...
Utmanade: Felicia!

Kommentarer
Postat av: andreas

vilken rolig lista :) jag vill också!

2007-05-15 @ 20:20:54
Postat av: andreas

Namn jag lyssnar till: Andreas eller Adde
Någonting jag tycker om med mig själv: hmm... att jag känner att jag är mig själv :)
Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Detta är jag rädd för:
Tre saker jag vill varje dag: lyssna på musik, spela bas, läsa
Tre saker jag absolut inte kan göra: hmm... vet inte
Detta tycker jag om att göra: lyssna på musik, spela musik och läsa
Detta vill jag göra just nu: läsa johannas blogg :)
Bästa känslan: när man hjälpt någon mycket :)
Värsta känslan: Dåligt samvete
Är du kär just nu:
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: kan inte komma på nåt :P
Min käraste ägodel: basen :)
Detta har jag på mig just nu: blå byxor, svart långarmad tröja med en grå t-shirt över
Favoritkläder: vet inte
Följande musikstilar tilltalar mig mest: rock, funk, punk och lite annat som kanske inte går under någon speciell kategori
Tre av mina favoritlåtar just nu: john frusciante - mascara, john frusciante - estress, ataxia - the soldier.
Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste; musik. Tråkigaste; språk
Stjärntecken: vädur
En bok jag gillar: scar tissue
En film jag gillar: grandma's boy
Favoritdoft: säger jag inte :P
Detta äter jag gärna: kyckling med curry :)
Dricker helst: vatten
Favoritgodis: lakrits
Hit vill jag gärna åka på semester: los angeles
Färg på mina ögon: grå
Person jag beundrar: Flea! :D
Så här bor jag: tvåvåningsvilla
Favoritfärg: har ingen
Bästa present jag fått: vet inte
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Udda förmåga/egenskap: har ingen tror jag :/

2007-05-15 @ 20:31:12
Postat av: Charlie

Hihi vad roligt :D
Yea, vi med våra långa snygga ben ska vara stolta ;) Haha! Puss babe

2007-05-15 @ 22:04:05
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: You said it sweetie! :D Puss

2007-05-16 @ 22:14:50
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0